PM24 ideas

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Pauwe
        +1   -1
     
    .
    Avatar

    Advanced Member

    Group
    Administrator
    Posts
    6,149
    Reputation
    +332
    Location
    Borgo Tossignano

    Status
    Offline
    Ipotesi DSS24.

     
    Drivers TypeIf behind his teammateIf ahead his teammateExtras from MarketsAt the end of the season
    Top+1 Speed+1 Min Racing SkillsIf not in Top5 Standings, -1 Aggression+1 Recovery
    Top/You+1 Aggression, +1 Speed+1 Speed, +1 Min Racing SkillsIf not in Top5 Standings, -1 Aggression. If teammate has "Exp" type, +1 Min Racing Skills.+2 Aggression, +2 Speed, +3 Recovery, +2 Min Racing Skills 
    Top/Exp-1 Aggression, +1 Speed+1 Aggression, +1 Min Racing SkillsIf not in Top5 Standings, -1 Aggression.-1 Speed, +2 Recovery 
    Mid-Range-1 Min Racing Skills +1 Recovery  +1 Aggression, +1 Speed, + Recovery, +1 Min Racing Skills 
    Mid/You+1 Aggression, -1 Min Racing Skills +1 Speed, +1 Recovery If teammate has "Exp" type, +1 Min Racing Skills.+3 Aggression, +3 Speed, +3 Recovery, +3 Min Racing Skills 
    Mid/Exp-1 Aggression , -1 Min Racing Skills +1 Aggression, +1 Recovery +1 Aggression, +2 Recovery, +1 Min Racing Skills
    Pay-Drivers+1 Recovery +1 Min Racing SkillsWill receive a personal training (+2 Speed each one) offered by his personal Sponsor, after Race 6 and Race 12+1 Aggression, +1 Speed, +1 Recovery, +1 Min Racing Skills 
    Pay/You+1 Aggression, +1 Recovery +1 Speed, +1 Min Racing SkillsIf teammate has "Exp" type, +1 Min Racing Skills. Will receive a personal training (+2 Speed each one) offered by his personal Sponsor, after Race 6 and Race 12+3 Aggression, +3 Speed, +3 Recovery, +3 Min Racing Skills 
    Pay/Exp-1 Aggression, +1 Recovery +1 Aggression, +1 Min Racing SkillsWill receive a personal training (+2 Speed each one) offered by his personal Sponsor, after Race 6 and Race 12+1 Aggression, +2 Recovery, +2 Min Racing Skills 
    Youngsters +1 Aggression +1 SpeedIf teammate has "Exp" type, +1 Min Racing Skills.+2 Aggression, +2 Speed, +2 Recovery, +2 Min Racing Skills 
    Experience -1 Aggression +1 Aggression  -1 Speed, +1 Recovery 



    For driver not chosen by anyone:

     
    Drivers TypeAt the end of the season
    Top-2 aggression
    Top/You-1 aggression, +2 speed, +1 min rac skills
    Top/Exp-2 aggression, -2 speed, -1 min rac skills
    Mid-Range-1 aggression, +1 speed
    Mid/You+3 speed, +1 min rac skills
    Mid/Exp-1 aggression, -1 speed, -1 min rac skills
    Pay-Drivers+1 speed, +1 min rac skills
    Pay/You+1 aggression, +3 speed, +2 min rac skills
    Pay/Exp-1 speed
    Youngsters +1 aggression, +2 speed, +1 min rac skills
    Experience -2 speed, -1 min rac skills


    Edited by Pauwe - 13/2/2024, 00:35
     
    Top
    .
10 replies since 20/8/2023, 23:09   247 views
  Share  
.